My heart says yes, but my body says no no no....

Träning 2011-03-06 13:07:11
Kommentera - 0 st

Godmorgon söndag! Här har vi börjat dagen med att titta på Vasaloppet. Jag beundrar alla de männsikor som frivilligt ställer upp på att åka 90 kilometer skidor. Jag skulle aldrig i mitt liv ens kunna föreställa mig hur man känner sig när man har åkt i 4 timmar i sträck. Jag vet hur jag känner mig när jag sprungit alla mina lopp på bara 5 kilometer, jag är helt slut.
I skrivande stund sitter jag i soffan och är helt slut efter ett tufft cardio-pass här hemma. Och efter gårdagens pass på 20 minuter löpning, 60 minuter zumba och 25 minuter styrketräning är min kropp rätt så sluttränad. Men lika jobbigt som det är att pusha sig själv, så är den känslan jag har efteråt guld värd.
Imorgon ska jag testa på något nytt i träningsväg nämligen Afro. Ska bli superkul att testa se om det är lika roligt som Zumba. Hade tänkt att toppa morgondagens pass med lite löpning också.

Men nu är det vila fram tills nästa pass och ska se vad vi kan hitta på för kul att göra. Det börjar kurra i min mage just nu i alla fall så lunch står högst upp på min önskelista.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: