Crunch and hold

Träning 2011-01-07 17:54:58
Kommentera - 0 st

Precis hemkommen från jobbet och byte om snabbt och körde ett corepass som hette duga. Sprang in på Staduim innan jag kom hem för att få med mig en yogamatta hem. Det är A och O med bra stadga och mjukhet under ryggen och knäna så nu finns det i min ägo. Min mage och min rygg kommer inte vara snälla mot mig imorgon såsom mina ben är idag. Jag ser ut som en pensionär med ledproblem när jag ska sitta ner och gå i trappor. Men det är lika skönt med träningsvärk som det är en pina.

Nu ska jag strax hoppa in i duschen för att sedan vispa ihop lite middag. ikväll serveras det Chevrélax med matvete och grönsaker. Mumsfilibabba!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: