Best thing's in life are free

Träning 2011-01-16 11:15:47
Kommentera - 1 st

Godmorgon söndag! Idag har jag kickat igång morgonen med att städa upp efter vår virvelvind till katt som tycker att blomkrukor med innehåll ska helst ligga på golvet och inte på fönsterbrädet. Härliga grejer!
Efter att städpatrullen kommit förbi (jag iform av kvast och sopskyffel) tog jag och fixade iordning frukost. Strax ska jag ta och få svetten och lacka genom att köra mitt styrketräningspass.
Har tagit mig i skinnet och bokat in mig på tre pass på gymmet nästa vecka. Ska ta och testa zumba, danceaerobic och shape och hoppas på att någon av dem ger mig en riktigt kick att forsätta gå på flera pass. Ska även med min kära fästamn på hans gym och få testa på bodyattack i veckan, om det finns några platser lediga där. Så jag komer väl vara helt slutkörd när det väl blir söndag igen.


Kommentarer
Joanna-Ett aspergerliv

Ställ en fråga i min bloggsvars ruta och bli länkad inför mina 400-600 unika besökare om dagen:)


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: