Moves those hips and sweat till you die

Träning 2011-02-26 09:07:52
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Här har jag börjat morgonen med en ordentligt frukost. Nu sitter jag och laddar i soffan för dagens grymma träningspass. Har planerat att första köra löpbandet i 15 minuter, sedan en timmes zumba på det och till slut ska jag nog köra ett ordentlig styrkepass för benen som avslut.
Förra veckan så pressade även in en powerwalk på vägen hem från gymmet på 45 minuter, men då var så slutkörd resten av dagen att jag skippar det idag.

När jag väl har kommit hem ska jag ta mig in till stan för att botanisera bland böckerna på bok-rean. Jag har spanat in några godbitar och hoppas att de ännu finns kvar. Sedan blir det till att handla lite till kvällens middag och sedan se vad kvällens Melodifestival har att erbjuda. Undrar om det är läget att stsa lite pengar på vem som vinner? Då blir det lite roligare att titta på hela grejen också. Annars finns det nog risk att vi väljer att plöja avsnitt av "Solsidan" istället.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: