Early bird

Träning 2011-04-17 11:02:29
Kommentera - 0 st

Gormornin' sunday! Sitter precis och trycker i mig morgonens frukost. Och eftersom det är söndag unnar jag mig bröd och te med honung. Så gott när jag inte äter bröd de andra dagarna i veckan alls.
Har redan varit vaken ett atg och hunnit med att ta en löprunda på 6 kilometer denna morgon. Var så otroligt varmt i solen att det kändes mer som att det var 25 grader än 15 i spåret. Svetten ranns som bara den och det smärtade i hela kroppen, men så härligt det är att komma hem och känna att man klarat ett av sina mål.
Nu känns det en hel del lättare att kunna pressa ner min tid för 5 kilometer till Vårruset. WIIHOO!

Idag får vi se vad vi hittar på för bus. Mannen är just nu på gymmet och kör sin träning, så när han kommer hem får vi planera in något så att vi inte missar denna underbara vårdag.


På den här bilden var det 32 grader varmt i Rhodos. Längtar till den värmen!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: