Kick you ass!

Träning 2010-09-19 18:45:51
Kommentera - 1 st

Precis hemkomen från ett grymt Bodycombat pass på SATS Stadion i sällskap med min söta vän Sandra. Hon hoppade omkring som en duracellkanin och jag försökte hänga på så gott jag kunde. Är nu helt slut i hela kroppen, men Sandra och jag har lovat varandra att detta blir en söndagsritual. Så nästa söndag är det tillbaka till dödens timma. Tack gumman för att du tog med mig!
Nu är det tajm för att vispa ihop söndagsmiddagen som kommer att bli thaimarinerade kycklingklubbor och matvete med en klick sås. Söndagsmys på högnivå blir det som efterrätt!

Kommentarer
Sabine

vad härligt å träna!

2010-09-20 17:08:47
http://enibas.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: