Pump it pump it!

Träning 2010-10-13 18:45:12
Kommentera - 1 st

Nyss hemkommen från gymmet. Grymt pass fick jag till och mycket nöjd med dagens ansträningar i form av kondition och ryggövningar!
Snart vankas det middag i form av tackokyckling och en drös med min favorit, matvete! Har nu mera bytt all pasta, ris och potatis till denna lilla godsak. Testa vet ja! Glöm inte att köpa med en packe grönsaksbuljong, så smakar det så gott. Passar till alla slags rätter.

Nepp, nu har jag vilat ner kroppen så nu blir det en lång varm dusch innan min älskade kommer hem. So fresh and so clean som man säger.

Kommentarer
Jade

Jag kom också hem nyss men jag har vart på Energyjump, på en studsmatta så har man konditionsträning, Väldigt kul :)

2010-10-13 19:34:01
http://jadedaniela.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: