It's all down hill from here

Träning 2010-10-19 07:01:25
Kommentera - 0 st

Och så var det tisdag. Den jobbigaste dagen på veckan är förbi och nu är det bara utförsbacke hela vägen till fredag. veckorna blir väldigt mycket lättare om man har det tankesättet i bakhuvudet. I alla fall enligt mig.

Idag får jag så äntligen min välförtjänta vilodag efter 4 dagars träning. Det behövs verkligen då mina ben bönar och ber mig att inte anstränga sig all för mycket just idag. Så idag blir det raka vägen hem från jobbet, men redan imorgon ska jag fara förbi svettstudion igen. Kan inte hålla mig borta allt för mycket inte. Jag kan verkligen intyga, efter 3 veckors intensiv träning, att det gör stor skillnad. Inte bara viktmässigt, utan också i humöret. Jag orkar mer och känner att jag har en hel drös med energi över, än vad jag hade innan jag började träna igen. Plus att man får en massa mer självförtroende och bättre självkänsla av när man klarat den där extra kilometern på löpbandet eller kunnat ta 5 kg mer i någon utav maskinerna. Jag känner i alla fall att jag överraskar mig själv varje dag på träningarna och det är underbart. Testa, så får du se vad jag snackar om...


Bild:Google


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: