Get your back into it

Träning 2010-10-06 19:39:47
Kommentera - 1 st

Idag kom jag inte in genom dörren här hemma förrens efter klockan 18.00, vilket betyder att jag redan då varit igång mer än 12 timmar! Galet vad kroppen orkar med.
Efter jobbdagens slut bar det av till gymmet i vanlig ordning och jag körde 35 minuter kondition och sedan 30 minuter rygg. Svetten rann som en fors i vanlig ordning och allting i kroppen värkte. Men fasiken vad skönt det var när man började ta stegen hemmåt efter passet. Kroppen tackar mig varje minut av den träningsvärk den har. I love it!

Nu hoppas jag på att min kära man kommer strax så att vi kan äta middag. Är vrålhungrig!


Kommentarer
Nina

Gud vilken gullig bild :) Snart din dag sötis!

Kram N.

2010-10-07 08:28:45
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: