From squere one

Träning 2010-10-04 07:47:40
Kommentera - 1 st

Och så var det måndag igen. Denna helg känns som att den försvann lika snabbt som den kom. Men om 5 dagar är det helg igen, så det är ingen fara.
Idag har jag rätt nice träningsvärk i mina ben efter helgens aktiviteter. Gårdagens BodyCombat var inte något som avhjälpte det direkt, men fasiken vad kul det var. Jag börjar få kläm på alla moves och kordinatinen, plus att jag får massor av energi av lilla duracellkaninen Sandra som står framför mig. Har ni inte testat denna klass, så gör det. Borde vi det här laget finnas på varenda gym i Sverige. Annars är det bara att signa över sig själv till SATS.

Nu blir det till att ha vila i 2 dagar. Mest för att jag slutar väldigt sent och känner att jag då bara stressare med träningen och så vill jag inte ha det. Så första på onsdag är det all in igen. Känner också att kroppen vill ta det lugnt den med.

Nu är det frulletajm innan jag måste springa iväg till jobbet.

Kommentarer
Ellinor

Du verkar ha haft en fin helg och precis som du skriver är det inte många dagar kvar tills det är dags igen. Veckorna går verkligen i en rasande fart.

Hoppas att du får en fin måndag!

Kram

2010-10-04 10:26:19
http://ellinorsworld.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: