Checking of the list

Träning 2010-10-16 10:40:55
Kommentera - 2 st

Godmorgon lördag! Underbart med en solig och frisk dag. Känner bara att kroppen är full av energi. Och det ska jag verkligen ta vara på.
Först ut är den obligatoriska tvättningen som snart ska påbörjas. Sen när det är klart ska jag ta mig till gymmet och köra ett långt och hårt pass har jag bestämt. Förhoppningsvis är det lite halvtomt där ute så jag får en massa svängrum. När jag väl kommit hem ska det städas och sedan har jag bestämt mig för att testa att göra cupcakes i min nya muffinsform efter Leilas recept. Ska bli spännade att se om det blir som på bilderna i boken.

Nu måste jag sätta min iPod på laddning så att den orkar pumpa en massa skön musik under tide jag svettas som en galning och mina ben måste ta mig till tvättstugan under tiden.


Kommentarer
elina

Hej allt bra? :)

Kicka gärna in på min blogg & kolla runt lite , du kanske gillar bloggen till och med :)

Ha det bra :)

-BIAUTY

2010-10-16 11:25:29
http://biauty.blogg.se/
johanna

Sv: haha ja den känslan tackar man inte nej till ;D

2010-10-16 12:00:44
http://johannalicious.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: