I need a refill of something

Träning 2010-02-23 18:02:16
Kommentera - 1 st

Kom hem från jobbet för 1 timme sedan och var bara tvungen att sjunka ner i soffan direkt. Tack vare kaoset i kollektivtrafiken, en tung dag på jobbet och otroligt irriterande träningsvärk i benen mina är jag helt slut både psykist och fysiskt.
Ska se till att klämma i mig ett mellanmål innan träningen och hoppas att energidepåerna fylls på tills det är dags att knalla iväg till gymmet. Har ca. 1½ timme kvar innan jag ska gå dit så det borde i alla fall vara hlavfyllda depåer, eller vad tror ni?

Kommentarer
Nina

Gud ja, sett på nyheterna hur ni har det i stlm, omg, ser inte så jättekul ut! Tur att du tagit dej till jobbet&hem iaf :)

Kram på dej.

2010-02-23 19:26:39
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: