Pump that ass

Träning 2009-10-17 09:27:04
Kommentera - 1 st

Idag känner jag mig så superladdad. Ska nämligen iväg på mitt första bodypump pass. Har fått en massa tips från vänner under veckan om hur jag ska bete mig, som att inte lasta på för mycket vikter för då kan man visst dö, prata med instruktören innan passet och att bara ta allt i sin egna takt.
Ska bli grymt spännande och se om detta är något för mig, men hoppas att det passar. Har verkligen fastnat för core så nu hoppas jag att detta har lika bra effekt.

Annars ska jag nog bara stanna hemma idag och ta hand om lägenheten. Ska ta och städa och plocka lite och så. Sen ska jag definitivt se några till avsnitt utav "True blood". Jag har helt ärligt haft abstinens hela veckan då jag inte hunnit se ett enda avsnitt. Och jag lämnade vid när det var som mest spännande. Men jag har ändå fått min dos av vampyrer när jag läst "Om jag kunde drömma" på väg till och från jobbet varje dag. Vad är det med vampyrer som är så spännande och tilldragande undrar jag? Ibland känns det nästan som att det är något dunklet romantiskt över dem, om ni fattar vad jag menar.

Nepp, nu ska jag ta och sätta på mig skorna och studsa iväg till gymmet.


Kommentarer
NOESCAPE

sv: haha, okej.. ;D gud vad mysigt ju! tack detsamma =)

2009-10-17 09:47:52
http://noescape.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: