Just a regular day

Träning 2009-10-20 17:31:16
Kommentera - 0 st

Har inte hunnit med ett enda inlägg idag. Morgonen var stressig och på jobbet har det varit full rulle under hela dagen. Som jag sagt tidigare så dagarna ibland förbi en utan att man hinner blinka.

Idag är det i alla fall tvätt som gäller för min del. Bra träning för armarna då mina två IKEA säckar är fulla som vanligt. Hade tänkt att ta en trip förbi gymmet och springa lite på bandet, men får se om jag hinner med det. Känns som att jag har lite att pyssla med här hemma. Men kroppen vill ha lite motion känner jag. Får se hur jag gör. Ska ju trots allt ändå iväg till gymmet imorgon igen och köra mitt Corepass.
På tal om tränings så är båda mina triceps helt knasiga. Träningsvärken efter gårdagens pass sitter i som berget. Men då vet jag i alla fall att det har givit någon nytta. Känner mig helt hooked på båda Core och Bodypump nu. Vet inte om jag imorgon ska våga mig på ett extra pass Bodypump eller om jag ska hålla mig till lördag. Får se om mina ben är helt återställda.

Nu är det dags för att skutta mot stvättstugan. Sen blir det en snabbis till affären för att köpa det som saknas till kvällens supermiddag, thaikycklinggryta med ris. Mumsa....


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: