Run baby run

Träning 2009-11-23 20:50:42
Kommentera - 2 st

Nu har vi duschat oss fräscha efter en liten visit på gymmet. Jag tog och powerwalkade i 30 minuter och lyckades avverka 3 km på bandet. Svetten lackade som bara den. Var tvungen att torka bort svetten konstant då det började droppa ner tom.
Så nu känner jag mig verkligen utpumpad på ett bra sätt. Men märker ni som jag som tränaar hur sjukt hungrig man blir efteråt? Jag äter nog dubbelt så mycket efter ett träingspass som vanligt. Känner mig som värsta svullot efteråt. Men såsom min vän Sanda säger, man måste fulla på tanken efter att man kört slut på den. Så då svullar jag och är glad. Tur att stekpannan är full men en hel drös med pytt i panna och ett par vändstekta ägg. Mums!

Men nu måste jag koncentrera mig på "Ullared" och den lite egna killen Morgan och hans fina BMW.

Kommentarer
Maajjah

Haha, morgan är ju klart min favorit i serien

"vi som inte riktigt lyckas här i världen, vi får det bättre i himlen" eller något sånt :P

2009-11-23 21:01:16
http://maajjah.webblogg.se/
Anonym

haha inte ensam men minst lika viktigt :P

Tack :) vi försökte vårat bästa (a

2009-11-23 21:30:51

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: