No pumping

Träning 2009-11-21 09:07:59
Kommentera - 0 st

Det blir ingen pump för min del idag trots allt. Igår när jag var på väg från jobbet lyckades jag trampa lite snett, vilket jag helt glömt bort. Och idag när jag vaknade upp kände jag att det gjorde lite ont i foten när jag jag gick upp ur sängen.
Men nu efter allt pysslande i köket kände jag att det inte alls var så bra i foten som jag trodde. Så jag ringde min älskling för att se om det verkligen var smart att träna och han förslog att jag skulle skippa träningen idag. Så ska se till att linda foten innan jag beger mig ut på stan då jag ska hämta upp min mammas födelsedagspresent och möta upp min söta vän Sandra för lite fika.

Hoppas att foten är mycket bättre imorgon så jag kan köra mitt styrketränings+konditionspass.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: