Pain and pleasure

Träning 2008-11-06 18:09:35
Kommentera - 1 st

Idag var jag på gymmet återigen. Har varit där 3 gånger denna veacka o känner bara på dessa tre dagar hur kroppen tar åt sig av träningen. Känns bara så mycket bättre och jag är verkligen ordentligt trött på kvällarna. Visst att jag sitter här med träningsvärk idag i både armar, mage och ben, men det är det värt. Istället för att komma hem efter jobbet varje dag och bara sätta mig i soffan och jäsa så känns det banne mig så jädra mycket bättre och dra sig till gymmet.
Hur trött jag än skulle vara så försvinner tröttheten när jag ställer mig på löpbandet och börjar intervallspringa. Även fast det gör så ont i benen att jag bara vill hoppa av emellanåt så vet jag att när jag väl sprungit mina 45 minuter så kommer jag vara så fruktansvärt stolt över mig själv. Vilket jag nu är när jag sitter här i soffan och är totalt utpumpad och nyduschad och doftar som en blodgrape (bodybutter från Body Shop).



Men nu ska jag försöka ta mig ur soffan och ta mig till köket för att vispa ihop nån slags middag med lite kyckling och ris.

Puzza på er sötnötar

Kommentarer
Denise

Shit vad duktig du är då som tränar så mkt :)

Glöm inte ställa en fråga i min första frågestund hehe ;)

2008-11-06 20:41:14
http://naztysbunny.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: