Keeping up apperarances

Tipstajm 2012-03-03 10:39:51
Kommentera - 3 st

Det var länge sedan jag var här inne och la upp någonting. Men ibland så tar det verkliga livet upp mycket av ens tid och jag hinner inte uppdatera lika ofta som jag önskade. Fast nu anser jag att det får bli lite ändring på det.
Jag har precis smällt i mig en härlig frukost och och ska strax hoppa in i duschen och fixa mig i ordning. Och med tanke på att fixa sig i ordning så kom jag på dagens tips.

Jag antar att många av er tjejer och kvinnor där ute har testat er igenom ett antal olika märken för ansiktrengöring. Jag vet inte hur många olika märken och sorter jag har gått igenom hittills i mitt liv, men jag kan säga att det kommer alltid i slutändan fram ett guldkorn. Och jag har äntligen hittat mitt korn.
Min hy är väldigt blandad, men det som tar mest plats är den oljiga sidan. och för att hitta en produkt som rengör på rätt sätt och inte täpper till så att min hy får utbrott är inte det enklaste. Men med VICHY Normaderm produkter har min hy äntligen hittat sin kompis.
Jag kan säga det att det mer dyrare produkterna är oftast det som fungerar bäst. Inte för att det som hittas på matbutikernas hyllor inte fungerar, för det gör det säkert för många. Min serie i sin helhet kostar 500 kronor och då köper jag ansiktsvatten, rengöringsgel och ansikstscreme. Dessa tre är verkligen treenigheten i alla typer av ansiktsrengörsings-kit. Jag använder mig bara av dagcremen för återfuktning då  jag vet att det passar mig bäst, men det kan också vara en idé att testa nattcreme om det finns i serien.

Min hy har verkligen aldrig varit bättre sedan jag började använda denna serie. Så jag rekommenderar detta varmt.


Kommentarer
Marika

Hej! Hoppas allt är bra och att vädret bjuder på vårtecken hos er? :)

2012-03-13 16:29:52
http://mks.blogg.se/
Nina

Testade dessa produkter för nåt år sen, passade min hy! Just nu kör jag på clinique :)



Kram Nina

2012-04-18 09:13:17
http://ninajustme.blogspot.se
Nina

Du är utmanad hos mig!

Kram.

2012-05-01 09:51:37
http://ninajustme.blogspot.com

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: