A fresh start

Småsaker 2012-01-21 14:14:07
Kommentera - 0 st

Nu hade jag tänkt att göra något annorlunda med min blogg. Som jag har sagt tidgare så har jag kommit fram till ett nytt upplägg i bloggen och nu har det kommit fram till premiärdagen.
Jag har tänkt att presentera någonting som jag rekommenderar ett par gånger i veckan. Det kan vara allt mellan himmel och jord. En dagen kan det vara ett par skor, näst ett recept och den tredje en plats. Det kan vara precis vad som helst. Har inte stött på en blogg ännu med detta koncept så tänkte se om det kan vara någonting. Givetvis kommer jag skriva lite om vad som händer i mitt liv som jag gjort tidgare, men kanske inte i lika stor utsträckning.

Hoppas på att ni som följt mig tidigare även nu kommer att hänga på. Och nu finns det ännu större orsak att kommentera och ge sina synpunkter på det saker jag rekomenderar. Bon voyage!

P.S Det kommer även att ske en förändring i designen på bloggen. All new, all fresh! D.S

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: