A box with gifts

Tipstajm 2012-02-03 09:19:34
Kommentera - 0 st

Jag hoppas att ni överlver där ute i snökaoset. Själv sitter jag i soffan med hur mycket kläder på mig som helst och under filten och känner ändå att det är lite kyligt. Kan också vara en bieffekt av att jag har fått en förkylning som verkara vara väldigt envis.

Men en sak som piggar upp när man inte är helt tip-top och alla andra daga också är en låda med goodies. Jag läste om denna lilla låda på nätet när jag surfade runt och kände att detta var något som jag verkligen ville testa. Glossybox innehåller en massa härliga prover på skönhetsprodukter som skickas ut en gång i månaden. Det kan innehålla vad som helst, men det är väldigt bra produkter. Jag blev väldigt glatt överraskad av min första låda och kvaliten av produkterna som man får. Lådan kostar 139 kr att få hem varje månad och det medföljer mellan 5-6 produkter i varje låda. Så jag kan varmt rekommendera att ni klickar er in på Glossybox och börjar prenumerera ni också. You will not be dissapointed!




I min låda fanns: Matrix Biolage Colorcarethérapie Shampoo & Conditioner, Murad Exfoliaiting Blemish Treatment Gel, Deborah Lippmann Razzle Dazzle Mini Nail Varnish, Eyeko Fat eye stick (Cream eye shadow) och Ritual Foaming Shower gel sensation  

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: