First week done

My love and I 2011-09-10 10:03:09
Kommentera - 1 st

Och så var första arbetsveckan avklarad efter semestern. Jag hr verkligen haft mycket att göra, men det är bättre än att sitta och rulla tummarna. Plus att jag som "välkommen-tillbaka-till-jobbet" present fick en liten förkylning, så den har jag försökt att kurera mig ifrån. Som tur är verkar den vara på väg bort vilket är skönt. Så allt detta har resulterat i att jag lagt bloggen på hyllan under veckan. Att komma hem och ta hand om mig själv har varit prio ett.

Men nu tänkte jag slänga upp lite bilder från vår vecka i Gran Canaria. Ville lägga upp det redan förra helgen, men har helt enklet inte haft ork och lust. So here you are...





















Kommentarer
Nina

Gud så härliga bilder :)

Ha en fin lördag. Kram.

2011-09-10 16:28:27
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: