Back at home base

The good things in life 2011-09-01 09:43:50
Kommentera - 0 st

Efter 1 vecka i 32 gradig värme är vi så äntligen hemma. Vi har haft en underbar vecka med massa sol, bad, god mat och långa promenader där vi upptäckt en massa nytt.

Idag känns det som att det blir till att bara ta det lugnt hemma då jag känner att jag är helt väck. Blir bara en liten tur till affären om jag vågar mig ut i det kyliga värdet. Det är enormt att temperaturskillnaden är hela 17 grader mellan Gran Canaria och hemma. Igår satt jag och svettades med bara linne och shorts. Idag sitter jag med linne, mjukisbyxor och strumpor med filt i soffan och tycker det är kallt. Längtra tillbacka till saltvatten och solens värme just nu känner jag.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: