I must be nuts

The good things in life 2011-10-16 07:29:35
Kommentera - 0 st

Klockan är 07:20 på en söndag och jag är redan uppe för att tvätta. Det är ingen roligt uppgift och värre blir den ju mörkare det blir på mornarna. Under sommaren gick det an, då var det varmt, ljust och härligt och fåglarna kvittrade. Men nu är det bara mörker, kallt och knäpptyst. Nu funtar jag seröst på att investera i en tvättmaskin. Hoppas på att och mannen min kanske köper en sådan som en gemensam julklapp till oss två. Hade varit perfekt!

Eftersom jag redan är uppe kan jag meddela att jag har blivit med iPhone så att hela världen vet. Och jag hoppas att när jag nu har denna lilla manick att jag kommer att uppdatera oftare om jag bara får den där appen att fungera någon gång i den närmaste framtiden. Jag tycker personligen att iPhone är en av det bästa uppfinningarna jag någonsin stött på i hela mitt liv och den har fått mig att bli helt hooked på Wordfued, vilket kanske inte var det bästa med manicken. Men även solen har sina fläckar, inte sant.

Jag vill också förkunna för världen att jag ikväll ska iväg och se Britney Spears. Det ska bli rikigg mastigt faktiskt. Även fast hon får knasig kritik för hennes två senaste spelningar i Skandinavien, så är jag taggad till tusen och kommer njuta av varje ton av "Baby, one more time", "Til' the world ends" och "Oopps, I did it again" och känna mig som 16 igen. Hale Britney!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: