I like it Mello

The good things in life 2011-03-11 05:23:54
Kommentera - 0 st

T.G.I.F! Helgen är här och denna vecka ha passerat förbi hur snabbt som helst. Härligt när sådan händer.

Sitter just nu och intar min frukost och undrade vad det var som lät. Trodde katten hade fått knäpp först och sa till honom att vara tyst, men sedan slog det mig. Det ä fasiken fåglarna i trädet utanför köksfönstret som kvittrar. Vårtecken! Önskar att det var så varmt att jag kund öppna fönstret och sitta och lyssna på dem när det håller sin morgonkonsert, men det får jag nog vänta en månad till på. Men termometern visar ändå att trots att klockan bara är 05:20 så är det plusgrader ute. Wiihoo!

Så idag ska jag och min man då fara iväg på någonting så superroligt så jag nästan spricker. Mattias var som sagt med i en tävling och vann den. Och vinsten var inget minder än två biljetter till generalrepetitionen av Melodifestivalen i Globen ikväll plus att vi då får övernatta på hotell! Ska bli riktigt roligt och se alla artister live och bara vara allmänt superglad och tramsig. Mello here we come!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: