Up with the roosters

The good things in life 2011-01-22 08:09:07
Kommentera - 1 st

Godmorgon lördag! Här är jag uppe med tuppen bokstavligen talat. Känns inte så väldigt kul att gå upp klockan 07.00 på sin lediga lördag, men om man har så mycket planerat som jag har idag så är jag tvungen.
Just nu springer jag skytteltrafik till tvättstugan för att hinna få klar all tvätt innan 10.00. Då måste jag ta mitt pick och pack och åka iväg till gymmet för att för första gången testa det hypade passet Zumba. Hoppas att det är något som jag fastnat för, för då blir det till att varje lödrag skacka rumpan.

När jag väl kommit hem så ska ja ta och stila ihop mig själv och möta upp min Miss Sandy för en efterlängtad fika på stan. Det var väldigt länge sedan vi umgicks privat, men vi syns varje dag då vi jobbar på samma företag. Men tiden kan vara en tjuv och stjäla all tid ibland.

Nu har jag 1 timmes "rast" innan jag ska tillbaka till tvättstugan och jag ska ta och dricka min kopp te och inta soffläge tills det är dags igen.


Kommentarer
Nina

Låter som min helg ungefär :)

Ha en härlig söndag gums.

Kram Nina.

2011-01-23 11:49:47
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: