If you want it, you can get it

My love and I 2011-01-09 17:57:32
Kommentera - 0 st

God kväll söndag! Idag har vi varit ute på en massa ärenden. Men morgonen startade med en ordentligt frukost och en dos av tv-repriser. Sedan bar det av till djuaffären för att fylla på förråden med mat till det lilla livet. Det är inte billigt att ha djur kan jag säga. Men har man som vi bestämt oss att ha det, känns det dumt att ge honom halvmersyrer som vi vet att han inte mår bra av. Efter det for vi iväg till Bromma Blocks hoch spatserade runt och åt lunch. Jag unnade mig sushi, men förstår nu i efterhand att det inte alls var så farligt som jag trodde. Jiipii!
Vi hann ävan klämma ett litet besök på IKEA och kom endast ut med det jag var där för, galgar. Mycket imponerande!

Nu har jag klämt in en ordentligt styrketräningspass här hemma och ska strax tillsammans med Mattias fara iväg till hans föräldrar för söndagsmiddag. Tur det för jag är helt utsvulten efter träningen.




 
Unnade mig själv lite nya träningskläder. Ger alltid en extra liten kick i motivationen!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: