Here comes the bride....

The good things in life 2011-01-30 20:53:49
Kommentera - 1 st

God kväll söndag! Pust, vilken lång dag det har varit idag. Men ack så kul!

Dagen började med att jag pussade Mattias adjö då han skulle iväg på ombudsgalan ikväll. Han blir borta över natten, så jag är en ensam gräsänka här. Jag är inte gjord för att vara ensam känner jag. Saknar honom otroligt mycket. Men men, waht to do? Han är hemma imorgon igen.
Sedan bar det iväg till bröllopsmässan med min mor. Vi tottade på vackar klänningar, chockladfontäner, tårtor, ställen att viga sig på, ringar.......Allt fanns på ett ställe. Men vi blev inte långvariga. Men kul var det ändå. Efter mässan gick vi till Nacka Forum och shoppade loss lite. Och jag satte mig i frisörstolen gjorde jag också. Jag måste säga att jag inte ens kommer ihåg när jag sist var hos frisören, så mitt hår är i exktas nu. Blev en page som jag är väldigt nöjd med. Och frisören som jag var hos var den bästa jag stött på i mitt liv. Från och med nu kommer jag alltid bege mg ut till mina gamla kvarter för att få moppen på huvudet fixat.

Mina kära föräldrar bjöd på middag när vi väl kom hem, vilket jag uppskattade väldigt mycket. Skönt att slippa vispa ihop middag när man kommer hem halv 8 på kvällen när man varit igång sedan 10 i morse. Sedan spelade jag och lillebror Wii och han spöade mig i bowling så det rök om det. Men kul hade vi.

Nu ska jag gå och lägga mig horisontelt under täcket och börja plöja mig igenom tredje säsongen av "Mad Men" som jag är helt frälst i.


Bild: Google


Kommentarer
Sanna

Hej !



Nu har du chansen att vinna en almanacka som du själv får bestämma hur den ska se ut, hur ser din drömalmanacka ut ?

Klicka in här:



http://moonzanna.se/2011/january/vinn-en-helt-personlig-almanacka.html#comment



Berätta vilken storlek du skulle vilja ha så är du med i utlottningen. Lycka till !



Kram

2011-01-31 09:40:45
http://moonzanna.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: