Bye Bye iPod

Livet 2011-01-15 09:44:19
Kommentera - 1 st

Godmorgon lördag! Denna morgon har börjat med en besvikelse. Min iPod har spårlöst försvunnit. Jag verkligen letat överallt där jag kunnat gömma undan den, men förgäves har jag letat. Så jar har insett att jag är besegrad och måste nu investera i en ny. Det kommer att svida till i plånboken då jag behöver den med 16 GB minne för jag har så mycket musik somm jag vill ha med.
Men nu när jag surfat runt och kollat in iPods så märker jag att Apple ännu en gång gjort om den. Ser ut som en iPhone i miniformat med touchskärm. Hoppas på att den är lika bra eller bättre än dess föregångare. Tills att den nya iPoden finns i min ägo gäller det för mig att använda min lilla iPod-shuffel och telefonen som musikkompanjorer i farten. Men det får gå an det med.

Förutom att sörja min bortgångna iPod ska jag idag tvätta i vanlig ordning och sedan träna, samt även se till att städa här hemma. Men innan jag startar dagen så ska jag fylla på magen med lite frukost. Det är om August går med på att jag flyttar på mig då han parkerat på soffkuddarna och nu ligger med huvudet härlig placerad på min axel och sover sin sedvanliga tupplur. Kanske med hjälp av lite godis?



Denna nya dänga får defenitivt ge mig sällsap i mina lurar


Kommentarer
Nina

Älskar Brittas senaste :) Ser fram emot en helt ny fräsch skiva med henne.



Ha en skön söndag vännen!

Kram N.

2011-01-16 13:11:02
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: