Takin' it step by step

The good things in life 2011-02-19 07:40:22
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Här var jag uppe redan innan 7 då jag har tvättid mitt i ottan. Men måste man så måste man. Jag vet att det låter kliché att säga att det ät grymt skönt och tyst när man går ut så här tiidgt och att det är lugnande, men det är sant. Inte en människa i sikte och inte ett ljus förutom det morgonpigga fåglarna i träden. Jag har hela trottoaren för mig själv och mina två IKEA kassar och behöver inte gruffa med en massa stressade människor.
Om jag kunde skulle jag ta mig en morgonpromenad, men eftersom jag har mitt pass Zumba inbokat vid 11 så känner jag att det får räcka som träning idag. Kanske om jag känner mig extra hurtig så kör jag lite styrka på det.

Vad dagen annars innehåller är inte planerat alls. Blir nog en promenad i solen i alla fall. Kan inte missa detta underbara väder, även fast det är så kallt att näsan nästan ramlar av.


Längtar tills det är varmt och barfota is the only option.
Bild:privat


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: