Relaxin' and chillin' with a hint of pep in the step

The good things in life 2011-02-13 10:36:12
Kommentera - 1 st

Godmorgon söndag! Inatt sova jag som en stock, men det kan också bero väldigt mycket på att jag först träffade kudden min vid 1 tiden i natt. När man har underbart sällskap hemma blir det att tiden bara springer iväg och helt plötsligt inser man att klockan är alldeles för mycket för oss gamlingar. Men vi hade en toppenhärlig kväll med recenserande utav Melodifestivalbidragen, alltmänt jidder och tillslut genomgång av härlig finsk musik (vi är inte helt normala nej..haha).

Idag hade jag önskar att Mattias hade orkat ta sig till IKEA, men inte det. Han är lite för trött för det, så vi får ta det en annan helg. Om jag har ork och lust ska jag nog ta mig in till stan en tur för att strosa runt, eller så håller jag mig bara hemma och slukar "Mad Men" i vanlig ordning. Men innan latheten sätter in ska jag ta och träna. Har redan lite härlig träningsvärk i benen efter gårdagens pass, men det stoppar inte mig. Vill man så kan man och idag har jag massa energi i kroppen som jag måste göra av med. Ska nog ta och köra ett benpass och lite cardio på det. Kanske slänger in lite armar också. Jag vill inte krydda på för mycket heller.


Bild: Google.com


Kommentarer
Nina

Oh lät som en trevlig lördagkväll :) och träningsvärk är inte fel hi hi



Trevlig <3 afton på dej tjejen.

Kram Nina.

2011-02-14 20:24:33
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: