A week of silence

The good things in life 2011-02-05 09:00:43
Kommentera - 1 st

Godmorgon härliga lördag! Här har jag varit uppe med tuppen sedan klockan 7. Kunde inte får fram någon bättre tvättid idag, så det var bara att gå upp i ottan. Men på något sätt gör det inget att jag inte får sova längre, jag får ändå bestämma över min egen tid.
Nu har jag precis stoppa i mig en stor portion havegrynsgröt och rullat igång ett avsnitt av "Mad Men". Om några timmar har jag planerat att infinna mig på gymmet för att köra mitt pass Zumba. Finns inget bättre än att kunna svettas som en galning det första jag gör på en lördag. Ska nog stanna kvar efter passet och köra lite styrka på det. Känner att armarna skulle behöva sig en rejäl omgång.

Sedan är almanacka tom fram till kvällen då vi förmodligen tar oss till en biosalong för att se på "The King's Speach". Känner verkligen för att inte hitta på någonting idag, utan bara ta det lugnt och slöa i soffan. Veckan har varit hektisk som det är, så mer stress är inget som står på önskelistan.
Nu ska mina ögon vila på tv:n ett tag.

Kommentarer
Nina

Åh låter som min dag :)



Kram N.

2011-02-05 16:39:10
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: