T.G.I.F

Livet 2011-04-29 07:21:05
Kommentera - 1 st

Som jag har längtat till denna veckodag just denna vecka. Pust säger jag bara! Har varit hårdare än hårdast på jobbet och igår när jag kom hem kände jag verklgen i hela kroppen hur trött varenda cell var. Så jag förstår varför jag inatt sov 10 timmar. Depåerna var nog ganska tomma.
Det känns som att jag tankat dem tillräckligt för att kunna avverka mina 8 timmar idag och allt blir alltid lättare när man går till jobbet på en fredag.
Ska pumpa nedan låt i iPoden många gånger idag då jag blir så glad av beatet och då borde jag kunna orka om det tryter vid något tillfälle.



Kommentarer
Nina

Håller med fullt ut, så skönt med helg igen & denna låten hörde jag på radion häromdan, galet bra.

Sköt om dej.

Kram nina.

2011-04-29 21:16:23
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: