The one and only

Livet 2010-09-08 17:50:55
Kommentera - 1 st

Idag har varit en lång dag på jobbet och kroppen håller just nu på och säger ifrån. Tröttheten är överväldigande och lite illamående har jag också fått på köpet. Så att ta mig till gymmet nu kommer nog mest reslutera i att jag antigen kommer somna och ramla av löpbandet eller kräkas på den. Valet är enklet att stanna hemma och lyssna på kroppen. Jag tror nästan att min ambition att jobba som en tok och även rivstarta träningen på en och samma vecka var att ta i överkant. Får småstarta träningen i helgen istället tror jag bestämt.

Och tröttenheten späddes nog på lite genom att jag inte fick komma hem direkt efter jobbet utan jag fick ta en sväng in till stan. Det för att beställa gravering till en lite ram som jag ska ge till min blivande gudson. Dopet är om 2 veckor så det var på håret att det hann gravera ramen tills att jag åker. Men med lite smidighet så gick det också. Och flygbiljetterna ordnade jag sent igår kväll, så det blir en långweekend hemma hos min kusin. Ska bli kul att att bekanta mig lite mer med det lilla mumintrollet. Har bara träffat honom en ett par timmar i sommras och då vart allt så stressigt och kompakt. Men nu blir det alltså torsdag-söndag.

Men nu blir det horisontellt läge i en timme och kanske lite powernap innan det ska vispas ihop middag.


Kommentarer
Katja

Det är nått som väntar på dig i min blogg <3

2010-09-08 23:28:12
http://tirmu-onnion.blogspot.com/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: