The bittersweet end

The good things in life 2010-09-05 10:20:44
Kommentera - 0 st

Idag är då min sista semesterdag och det känns tråkigt, men jag tror inte jag pallar av att sitta hemma mer. Visst, jag ska inte klaga och säga att det är hemskt att bara kunna vara hemma och bestämma över sin egen tid och vad man vill göra, men efter ett tag vill i alla fall jag har tillbaka mina rutiner och det får man med råger när man börjar jobba igen.
Så idag ska vi göra det mesta av dagen och kommer att börja hemma hos min kära vän Therese och hennes två killar där vi ska avlägga visit. Har inte träffat henne på 1½ månad pga. att våra semestrar gått om varandra, men jag kunde inte vänta till imorgon (vi jobbar på somma företag) att träffa henne, så vi får kramas om och pratas vid redan idag. Det ska bli riktigt kul! Sedan ska jag nog se till att lura iväg min kära fästman till IKEA för att spana in vad som finns i bokhylleväg hos dem. Finns även en MIO butik i närheten så där kan vi också slinka in och ta oss en titt.

När vi väl kommer hem ska jag se till att ordna upp ett kost och träningsschema då min träning ska återuptas efter sommaruppehållet. Ska bli skönt att komma igång igen med nya mål och det största och svåraste är att kunnas pringa 5 kilometer på 30 minuter. Då måste jag pressa ner min tid med hela 10 minuter. Vilken morot till höstens/vinterns träning!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: