Second day

Livet 2010-09-07 07:03:27
Kommentera - 0 st

Jisses, vad jag har sovit tungt inatt. Igår var jag helt slut när jag steg över tröskeln efter jobbet. Så nä klockan började närma sig halv tio var det vara att kasta in handduken och gå och hälsa på John Blund.
Idag var jag lite seg i starten, men när min morgongröt var uppäten kom energin igång och nu känns det som att detta kommer bli en oki dag. Första dagarna efter semetern tillbaka på jobbet är alltid lite sega i starten.

Idag ska jag ta min första löpträning och det blir på löpbandet då jag känner att det kommer vara lite väl kallt för mig när jag kommer hem ikväll att bege mig ut och springa. Ska bli kul att se om det hålfotsinlägg jag köpt ger bättre stöd i skorna och fötterna orkar lite mer. Spännande!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: