Oh happy day...

The good things in life 2010-09-12 09:06:48
Kommentera - 0 st

Godmorgon söndag! Oj, vilken underbart trevlig kväll vi hade igår. Min underbara vänner Sandra och Therese var över min sina familjer och det bjöds på buffé och en massa konversation. Maten gick åt som smör i solksken och småkillarna M och V underhöll i början av kvällen. Det är verkligen synd att man inte hinner träffas så som vi gjorde igår kväll oftare. Allt känns så avslappnat och alla trivs så bra i varandras sällskap. Som honung för själen.
Tack tjejer och ,era män och familjer förstås, för att ni kom och förgyllde vår lördagskväll! Längtar till nästa gång!

Idag känner jag att näsan är lite mer täppt än igår, men humöret är ändå på topp. Det är alltid någonting. Min kära fästman lär nog liggai sängen en timme till, men han har planerat att vi ska ut på mobiljakt idag. Detta då han blev inspirerad av att jag gick och skaffade en förra veckan. Så jag får hoppas att han hittar någon som faller honom i smaken. Ska se om jag hinner lura iväg till honom IKEA en sväng, men inget jag räknar med då han ska iväg och se på fotboll ikväll också. Det nöjet hoppar jag över, då jag inte vill bli ännu mer förkyld av att sitta ute i kylan. Det blir istället lite egentid i soffan och några avsnitt av True Blood tror jag bestämt. En perfekt söndag helt enkelt!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: