No more hanging around

Livet 2010-09-01 10:20:27
Kommentera - 0 st

imorse vaknade jag redan klockan 7 då jag inte kunde sova pga. en enorm smärta i min högra axel och i nacken. Rullade runt i sängen och tesade en massa olika sovställningar, men inget hjälpte. Det var som en brännade känsla i hela axeln och det kändes som att den ville växa ihop med mitt bakhuvud.
Så jag var tvungen att gå upp och ta lite voltaren för att stilla smärtan. La mig i soffan och efter en halvtimme var smärtan ännu kvar. Inget annat att göra än att ta en ipren också och då först släppte det. Min morgon var helt enkelt inte en bra morgon idag.

Men nu när smärtan har släppt i axeln så sprang jag snabbt som attan till tvättstugan och slängde in lite tvätt. Lika bra att passa på och tvätta när jag ännu är på semester. Sen när allt det är klart ska garderoben rensas. Jag har så mycket kläder som jag inte använder och som jag knappt använt (!) som bara hänger där. Och det ska det bli ändring på. Det som är nästan nytt ska jag sälja bort och resten går till Myrorna. Hoppas på att halva garderoben är tom när jag är klar. Wish me luck!


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: