It's all soon coming to an end

The good things in life 2010-09-02 09:55:03
Kommentera - 1 st

Morning sunshine! Sovit som en stock i natt mest pga. att jag trippade upp i ottan igår och inte gick och la mig förrens vid 23. Med så är det när man håller på och rensar en garderob hela dagen och är burtal med att plocka bort i princip hälften av vad som fanns där. Nu ligger det högar av kläder i vardagsrummet som är uppdelade i sälja, sänka bort och mammas hög. Mammas hög är kläder som är lite finare och som min kära mor gärna ville ta en titt på innan jag slängde upp dem på bloppisen. Och klart hon ska få första tjing.
Men det som ska skänkas bort åker iväg till Myrorna idag och det är skönt. One man's trash is another man's treasure!

Nu ska jag fortsätta nörda lite med min nya telefon och se till att jag kan använda den på rätt sätt.


Kommentarer
josephine

sv: ja usch det är inte alls roligt! Vilken tur att det bara var en dröm! :) Tack detsamma sötnos! kram

2010-09-02 11:59:30
http://stjupid.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: