It's all coming to an end

The good things in life 2010-09-04 09:14:16
Kommentera - 2 st



Idag ska jag verkligen ha en semesterdag och inte göra någonting som jag inte behöver. Om jag inte behöver gå utanför dörren gör jag inte det. Om jag inte behöver bädda sängen, gör jag inte det. Jag ska bara göra saker jag vill, vilket idag är att titta på mina favoritserier och filmer. Sitta i soffan under en storfilt och emellanåt värma mig en kopp varm té, då det utanför är lika kallt som i ett kylskåp. Idag ska jag ha en dag bara för mig själv.


Kommentarer
Ellinor

Så härligt det låter! Hoppas du får en riktigt mysig dag.



Paris är absolut en av världens vackraste städer och helt klart värt ett besök. Som konstintresserad lär du ha mycket att titta på. Kan även rekommendera Musée d'Orsay och Centre Pompidous.



Kram

2010-09-04 11:31:14
http://ellinorsworld.blogspot.com
Ingrid

fin bild!! älskar tulpaner!



ha en fin lördag!



kram Ingrid, http://ingridsinspiration.blogg.se


Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: