Gomorron! För varje dag som jag kliver upp...

2010-09-14 05:56:44
Kommentera - 1 st

dsc00954 (MMS)

Gomorron! För varje dag som jag kliver upp supertidigt så märker jag hur mycket mörkare det blir. Innan min semester var det alltid ljust och härligt vid dem här tiden på morgonen. Då var det inte alls lika jobbigt att kliva upp och nu på morgonen för att kompensera bortfallet av ljus tänder jag nästan alla lampor hemma. Annars är det en zombie som går ut genom dörren. Känner mig lite för snygg för att kunna genomföras med en sådan sak...hehe.


Kommentarer
Helena

Man borde kanske köpa sig en sån där lampa från hmm, är det philips. Då ska det tydligen kännas so att man vaknar på sommaren :)

2010-09-14 09:03:33
http://soindependent.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: