Family is the key

Family 2010-09-03 18:09:19
Kommentera - 0 st

Har spenderat hela dagen hemma hos mor, far och lillebror. Var superskönt att sitta och prata med min kära far och livet och vad som händer då jag inte hinner träffa honom så ofta. Min far är sjuk i cancer och har under sommaren inte varit på topp, men nu har han en må-bra kurva så tänkte att en visit från hans dotter kunde pigga upp honom ytterligare. Och enligt honom var det perfekt medicin. Känns bra i själen och se pappa glad och pratsam mellan varven.
Efter en flera timmar lång visit hos föräldrarna tog jag min mamma med mig och åkte en sväng till Nacka Forum där vi strosade runt lite. Försökte hitta en höstjacka, men det var ett dött lopp. Isället fick en kockbok hänga med hem. Alltid bra med nya middagstips.

Med tanke på middag, så måste snart emigrera till köket för att få ihop kvällens middag som bli chevrélax med zucchini. Mumsfilibabba! Fast först skulle jag önska att det fanns självrengörande disk, vilken dunderuppfining det skulle vara....


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: