With a cup of hot the

The good things in life 2010-10-18 19:42:54
Kommentera - 1 st

Sitter just nu i soffan och varvar ner maximalt efter en lång dag. Har jobbat som en tok i 8 timmar och sedan klämt i 1 timmes träning efter det. Som tur var så var middagen klar när jag kom hem då min kära fästamn fixat det. Så en mindre sak i alla fall. Nu har jag packat om träningsväskan, diskat bort middagsdisken, tänt en massa ljus och gjort mig en härlig kopp te med chockladsmak. Det enda som fattas är min man, men nu är det hans tur att träna. Som tur är kommer han hem om mindre än 1 timme, så vi hinner mysa i soffan tillammans innan mina ögonlock blir för tunga.

Men nu ska jag fortsätta njua av lugnet.


Bild: Google


Kommentarer
Nina

Skönt med kvällsmys efter en hektisk dag!

Kram N.

2010-10-18 20:23:15
http://anina.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: