The blue color

The good things in life 2010-10-23 09:47:40
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Vilken underbar natts sömn jag har haft. Min kropp behövde verkligen tanka upp depåerna och det är en skön känsla att vakna upp när man känner så.

Igår kväll var vi på bio. Kommer inte ens ihåg när vi senast la en visit till en biosalong. Vi såg den superhypade filmen "The socal network" och jag måste säga, den levde verkligen upp till alla hyllningar. Det är helt otroligt att se hur en man kan göra något så enklet till ett världsomspänt fenomen. Facebook är i princip en Mina vänner-bok fast i digitalform. Det jag blev mest facinerad av var språket det använde i filmen. Killen som spelade Mark Zuckerberg, grundaren av Facebook, använde en massa ord som flättade ihop sig till väldigt intelligenta meningar. Jag rekomenderar högt denna film. Så se till att fixa biljetter snarast.

Idag blir det till att stanna i mina hemtrakter. Ska se till att avverka veckans tvätt och sedan ta mig till gymmet och pumpa ordentligt. Ska även se till att ta fram dammsugaren och även moppen. Sedan blir det hemmakväll för hela slanten med god mat och film tillsammans med min underbara man. en perfekt lördag med andra ord.


Bild:Google


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: