My brain is still asleep

Livet 2010-10-18 05:30:02
Kommentera - 0 st

Godmorgon! Här är man uppe med tuppen då jag måste vara på jobbet redan vid 7. Det är inte så ofta jag behöver gå upp så här tidigt på en måndag då jag vanligtvis ännu ligger kvar i sängen i 1½ timme till. Men ibland är livet inte alltis lätt. Och måndagar är alltid lite uppförsbacke tills efter lunch, sen börjar det släppa och resten av veckan brukar vara smooth sailing.
Det hör även till ovanligheterna att jag sitter vid adtorn så här dags, men eftersom tidiningsbudet verkar ha försovit sig så kan jag inte sitta och läsa morgontidingen som jag brukar. Vilket i-landsproblem va..

Nu ska jag försöka proppa i mig min kvarvarande frukost så jag inte blir sen till jobbet. Hoppas er vecka börjar bäst!

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: