It all comes to an end

The good things in life 2010-10-10 09:20:33
Kommentera - 1 st

Godmorgon söndag! Ännu en natt och öerhört bra sömn är bakom mig och det kan behövas då jag idag har en massa aktiviteter på listan.
Har börjar dagen med att titta på ytterligare ett avsnitt av "Gossip Girl" och fårr lite smått absitnens av att nu behöva vänta en vecka på nästa avsnitt. Konstigt att man kan bli så "beroende" av serier och handlingar. Men lika bra att få min dos då min kärlek ligger kvar i sängen ännu och får sin förtjänsta skönhetssömn.
När ha väl har kommit upp ska vi ta och fara iväg till mina föräldrar och min bror, där jag ska bli firad tredje gången om. Lika skönt som altid att komma hem till dem och då prata en massa med min lillebror. Undrar vad de kan ha köpt för present till mig?
Sedan blir det en jakt på en ny mobil till Mattias och förhoppningsvis får vi napp. Detta då vi letat somm galningar ett bra tag nu, men inget har mött upp til hans kriterier. Efter denna "rampage" sa jag ta mig till gymmet för att köra söndagens pass av BodyCombat med mina favorittjejer Sandra och Therese. Alltid lika kul att hoppa runt som en galning och skuggboxas. Får tänka ut middag under tiden jag står och flänger också eller så kanske jag blir överraskad när jag kommer hem med ett dukat bord.

Men nu, som i vanlig ordning, FRUKOST!


Kommentarer
Anonym

Härlig blogg du har!! =)

2010-10-10 15:12:11
http://alinah.se

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: