In a sea of burning candles

The good things in life 2010-10-24 10:15:00
Kommentera - 1 st

Godmorgon söndag! Idag tog jag ytterligare en lång sovmorgon och var uppe först klockan halv 10. Trodde jag skulle få en ångestattack när jag tittade på klockan, men sen insåg jag att det ite gjorde något alls.
Men när jag väl hade gått upp och ställde mig i köket och skulle fixa ihop frukosten, så insåg jag att det var väldigt mörkt hemma. Kändes helt knasigt att jag var tvungen att tända alla lampor hemma. Så jag tänkte om och nu sitter jag mitt bland en massa tända ljus och stämningen är genast mycket mysigare än med tända lampor.

Idag har vi inga som helst planer. Eller jo, nu ljuger ja. Mattias ska iväg på fotboll senare på dagen och jag ska ta mig tull gymmet för en omgång. Senare på kvällen är vi bjudna på middag hemma hos svärföräldrarna. Men tills allt detta är kalenderna helt fri. Jag ska minsann se till att plocka fram min PS2 och köra en massa Singstar idag hade jag tänkt. Har blivit så inspirerad av alla avsnitt av "Glee" så måste gymnastiserara mina stämband jag med.


Kommentarer
lucke

Godmorgon! Vad göres? :)

2010-10-24 11:49:29
http://modegrabben.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: