Broken and need new part

Livet 2010-10-30 09:35:03
Kommentera - 0 st

Godmorgon lördag! Denna helg blir det till att tanka en massa energi. Idag börjar det hemma hos min or och far där även min lillebror huserar. Ska bli så skönt att "komma hem" igen. Sedan blir det hem och spendera kvällen med min älskade man. Imorgon ska jag försöka hitta ett par nya vinterskor och plånboken tillåter. Detta då jag just får stätta ut pengar för en ny adapter till datorn då den har bestämt sig att ta självmord och lämna datorvälden och mig hängande. Hoppas nu bara på att mitt ihärdiga läsande av volt, hertz och allt vad det nu var prickade rätt så det kommer hem en kompatibel adapter till just min "lappis".

Så resterande del av helgen blir det uppdateringar genom mobilen om jag inte får låna min kära mans dator emellanåt.


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: