And on we go...

Livet 2010-10-05 19:23:35
Kommentera - 0 st

Tisdagen avklarad. Varit en dag med en långt möte och sedan en massa uppdrag som skyddsombud. Tiden bara rinner iväg och det jag entligen är anställd för att göra hinns inte riktigt med så som jag vill. Men ibland måste man offra sig för att alla andra ska må bra. Tar igen det jag inte hann idag imorgon helt enkelt.

Nu sitter jag här hemma med en massa tända ljus i alla rum. Väntar på att min man ska komma hem och göra mig sällskap i köket så att middagen kan vispas fram lagom till att tv-kvällen börjar klockan 8. Vet inte riktigt vad som kommer ur dumburken ikväll, men alltid finns det något roligt att vila ögonen på.

Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: