Taxes and taxes

Livet 2010-05-03 19:59:07
Kommentera - 0 st

Kom på imorse när jag var på väg till jobbet att jag ännu inte hade deklarerat och idag är sista dagen. Men som tur är behövde jag inte få någon som helst panik då jag märket att alla uppgifter redan var smart infyllad av Sakkteverket på deklarationen så kah kunde pusta ut. Tur att man kan e-deklarera nu för tiden så slipper man hålla på med alla papper som ska postat och grejer. Men usch vad jag inte tycker om att deklarera. Banne mig, man måste nästan vara revisor för att kunna förstå alla termer och siffror och vart som ska vart och om allt är rätt. Men efter lite uträkningar och logiskt tänkade så tycket jag att jag kunde skicka in deklarationen med rent samvete.
Usch, vad mycket vuxenpoäng man får för ett sådant här inlägg. Det bara skramlar in pling, pling, pling.

Och nu för att fira att jag skickat in den så ska jag ta mig en liten cholkladbit som tröst.



Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: