Start of the short week

Livet 2010-05-10 07:51:21
Kommentera - 0 st

Vad jag önskar att jag kunde varit ledig idag också. Har nog haft det bästa nätter med sömn på länge denna helg. Men det är i alla fall tur att jag får sova ända fram till 07.00 på måndagar, det är inte många förunnat. Så jag får var vara glad för det.

Jag får hoppas att denna lilla korta vecka på jobbet inte blir en lika jobbig uppförsbacke som jag hade förra veckan. Jag vet dock med mig att det kommer var rätt mycket jobb idag, så det är jag förbered på. Skulle vara kul att kunna gå hem på onsdag utan att vara helt slutkörd och slutstressad för en gångs skull. Men det är nog bara en önskedröm just nu.
Jag har i alla fall tagit semester på fredag som blir klämdag, så det ska bli riktigt skönt att få köra en kort vecka. Känner verkligen att jag är i behov av några dagars längre ledighet just nu. Så jag ska verkligen se till att jag sover extra länge torsdag-söndag så jag verkligen kommer i kapp med sömnen och pumpar upp batterierna med energi. För sedan är det bara att köra på fram till semestern som börjag i augusti, så ni förstår att det behövs en uppladdning tills dess.

Idag har jag inte planerat att göra någonting efter jobbet. Tränings får vänta till imorgon då jag inte kliver in genom dörren förrens vid 19.00 ikväll. Då vill jag bara äta middag och mysa i soffan med Mattias. Perfekt avslutning på en måndag...


Kommentarer

Lämna gärna en kommentar :)


Namn:
Kom ihåg mig!

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar: